masih ade yang ambil berat kat aku

Fauzi Izzuanly , aku dah tak berapa nak fikir pasal orang yang mengata pasal aku . but , aku maseh sedih dengan sikap kawankawan aku yang melakukan pekara sedemikian terhadapku .
30 minit yang lalu · Privasi ·  · 
  • Ira IzanaAysha Pangalila dan Eda Naziela menyukai ini.
    • Fara Alia lntak ar di0rg sne,, da di0rg yg salh,, bukn nyer zainul... bdak zamn skarg,, mcm tu ar..
      24 minit yang lalu ·  ·  Seorang
    • Tengku Zainul mslahnye , rase sedih lha . org larikan diri
      23 minit yang lalu ·  ·  Seorang
    • Fara Alia ow k.. bawk besabr jer ar yer.. rezeki,, nk wt cm ner..
      18 minit yang lalu · 
    • Tengku Zainul minggu ni bosan sngat
      6 minit yang lalu · 
    • Aida Hazwani biarknlah insan diluar sana melakukan prkara sedemikian . bila kita mati hanyalah amalan yg menemani kita . harta dan sebagainya tidak brguna lgi . kita hanya bole terima hakikat sahaja .
      6 minit yang lalu ·  ·  Seorang
    • Tengku Zainul alamak ~ ustazah dah mulakan ceramah .benda dah lepas , malas nak ingat balik lha .
      5 minit yang lalu · 
    • Fara Alia Tengku Zainul : knape plak??
      Aida Hazwani : bt0l tu bt0l..
      5 minit yang lalu · 
    • Tengku Zainul Fara Alia : tak de show
      4 minit yang lalu · 
    • Aida Hazwani Zainul aq komen kt sini bkn nk jdi ustazah ke apa . juz nk igt kn qo dn manusia di sana . ye la zaman dh brubah . kne igtkn antara satu sama lain la . memang la bnde 2 da lps . tpi kekadang tanpa x sengaja kita tringat bnde lme . yg bole mnyakitkn ati . cth- kt skolah . qo nk kongsi bnde yg happy , then dorang larikn diri gak . itu lgi membuatkn ati kita skit sgt . mcm tertusuk tombak .
      Lebih kurang seminit yang lalu ·  ·  Seorang
    • Tengku Zainul betolbetolbetol . thanks sngat Aida . nanti aku copy semua ni , aku masuk kat blog aku . haha
      beberapa saat lalu · 

Tiada ulasan: